EIGEN WONING - KEUKEN

Hey allemaal! Weer een nieuw deel van de serie; Eigen woning en tevens de laatste. Dan hebben we alle kamers in mijn huis gehad. Op de zolder na, maar daar staan alleen maar lege dozen en troepjes opgeslagen. Haha.

De keuken is ook niet heel speciaal, want veel interieur hoefde ik daar niet aan toe te voegen. De spullen die ik aan moest schaffen voor de keuken zijn; gasfornuis, afzuigkap, koelkast/vriezer en een opslagkast. Daarbij heb ik nog een aantal extra dingetjes aangeschaft zoals een kruidenrekje, hangsysteem voor het keukengerei en wat accessoires.

Etna fornuis EFG689RVS (RVS): Etna fornuis EFG689RVS (RVS)
Dit is het gasfornuis met ingebouwde oven die ik heb gekocht. Ik wilde heel graag één van RVS en ook graag inclusief een oven. Omdat ik RVS gasfornuis heb gekocht, heb ik ook gekozen voor een afzuigsysteem van RVS. Deze is van Ikea. Zie onderstaande foto;

Niet echt speciaal, maar wel een 'musthave' voor in de keuken. 
Voor de koelkast/vriezer heb ik gekozen voor een koel-/vriescombinatie. Bovenaan de koelkast een klein vriesvakje en een groot gedeelte als koelkast. Deze heb ik net als het gasfornuis gekocht bij BCC.

Proline koelvriescombinatie DD220-E-1: Proline koelvriescombinatie DD220-E-1

De keuken is niet heel erg groot, drie benedenkastjes en ook drie bovenkastjes in de keuken, maar dezen zijn al snel gevuld met borden, pannen, thee-, keuken, en vaatdoeken en andere spullen, daarom wilde ik graag nog een extra kast om eten in op te kunnen bergen.
Ik heb gekozen voor de Nordli-kast van Ikea. De kast die ik heb samengesteld heeft zes lades en hierdoor heb ik veel ruimte om voedsel en andere spullen op te bergen.

Natuurlijk had ik voor de keuken ook nog veel andere spullen nodig zoals; thee- en keukendoeken, vaatdoekjes, mixer, koffiezetapparaat, waterkoker, borden, pannen, glazen, mokken, bestek, kookgerei etc. maar deze had ik in de loop der jaren al veelal opgespaard. Ik ben rond mijn zestiende begonnen met sparen van de uitzet. Ik ben nu 23 dus ik had al veel spullen verzameld.

Hieronder weer een aantal sfeerbeelden van mijn keuken;












Dit was alweer het laatste deel van de serie: Eigen woning. Helaas, mijn huis is niet groter. Haha. Vonden jullie het een leuke serie? En zijn er nog andere dingen die jullie graag op mijn blog willen zien? Hoe ziet jullie keuken eruit? Laat het weten bij de comments!

Love, Rosalie

Reacties

Populaire posts