EIGEN WONING - BADKAMER

Hey allemaal!
Vandaag weer een update van de serie: Eigen woning.

Dit keer over de badkamer.
Ik woon in een huurwoning. De bewoonster die er voor mij woonde, heeft er ongeveer een half jaar gewoond. Daarvoor is de woning compleet gerenoveerd; nieuwe badkamer, nieuwe keuken, dubbele beglazing etc. 

De badkamer is niet mega-groot, maar groot genoeg voor een wasmachine, toilet, douche en een wastafel waar een plankje en een spiegel boven gevestigd is. De toilet in de badkamer is trouwens ook de enige toilet in mijn woning. Prima te doen voor iemand alleen.

Er zijn niet heel veel dingen die ik toegevoegd heb in de badkamer. Alleen een douchegordijn, wastafelkast (voor de handdoeken), wasmachine toiletrol-houder en een rekje voor mijn douchespullen. Ps. de toiletrol-houder ligt nog op zolder. Ik heb een rol wc-papier op de wastafel staan, haha.
Verder nog wat kleine spulletjes; toiletborstel, toiletrol-houder (voor de extra rollen), een mandje waar ik mijn haarlak, gezichtsreinigingsspullen, haarborstel etc.

TVINGEN Douchegordijn IKEA Dichtgeweven polyester met waterafstotende laag.: TVINGEN Douchegordijn IKEA Dichtgeweven polyester met waterafstotende laag.
Dit douchegordijn is van de Ikea. Ik vond het zo tof! Die móest ik hebben, haha.

In de badkamer is een plasticwand geplaatst om de douche en wasmachine te kunnen scheiden. Bij Ikea zag ik een handig rekje wat je aan zo'n wand op kunt hangen.
Deze heb ik dan ook aangeschaft om zo mijn shampoo en andere douchespullen dicht bij de hand te hebben tijdens het douchen. Hieronder een foto;
IKEA - IMMELN, Hangend douchemandje 2 verdiepingen, Gemaakt van verzinkt staal; slijtvast en roestbestendig.: IKEA - IMMELN, Hangend douchemandje 2 verdiepingen, Gemaakt van verzinkt staal; slijtvast en roestbestendig.
De verlichting had de vorige bewoonster in de badkamer laten handen. Eén lamp aan het plafond en er is een wandlamp geplaatst bij de spiegel. Ik vind de lampen niet erg mooi en zal ze ten zijner tijd ook vervangen, maar dat heeft nog geen haast. 

TOFTBO Badmat  - IKEA: TOFTBO Badmat  - IKEA
TOFTBO Toiletmat IKEA: TOFTBO Toiletmat IKEA
Dit zijn de matten die ik heb gekozen voor in de badkamer, ook van Ikea. Misschien niet echt bijzonder om te tonen voor een interieur, maar wel 'nodig'. (Als ik uit een warme douche kom, krijg ik liever niet meteen weer koude voeten, haha).

Onder de wastafel heeft mijn broer nog een wastafelkast opgehangen die ik gekocht had bij Ikea. Hierin kan ik gemakkelijk mijn handdoeken, badlakens en washandjes in opbergen.
IKEA - SILVERÅN, Wastafelkast met 2 deuren, , Een goede oplossing als je weinig plaats hebt.: IKEA - SILVERÅN, Wastafelkast met 2 deuren, , Een goede oplossing als je weinig plaats hebt.
Hieronder weer een paar van mijn eigen foto's van de badkamer. Niet erg speciaal, maar hierop kunnen jullie de kleur van de tegeltjes wel goed zien.





Ik hoop dat jullie weer een beetje genoten hebben van deze blogpost. Hoe ziet jullie badkamer eruit? En wat vinden jullie van mijn badkamer? Laat het weten bij de comments.

Love, Rosalie


Reacties

Populaire posts